Hoe werkt het 

1. Je hebt besloten om een ontwerp op maat te laten maken, want je hebt een knaller van een idee/wens.

2. Je neemt contact met mij op, telefonisch of per e-mail. 

3. Vertel, omschrijf je ideeën en wensen, ik luister, noteer en stel vragen.

4. Je krijgt van mij n.a.v. je enthousiaste plannen vrijwel direct een; Ja, daar kan en wil ik wat mee of Nee, dat gaat helaas niet lukken misschien kun je een collega proberen.

5. Ik maak een simpele gratis en vrijblijvende offerte op basis van mijn uurtarief en de tijd die het gaat kosten en de wensen van je bestand(en). Ga je akkoord, Yes! dan ga ik z.s.m. aan de slag. Ga je niet akkoord met de offerte dan stopt de samenwerking, want dan is er geen overeenkomst.

6. Je geeft de informatie die nodig is voor het maken van een beeldverslag, tijdlijn, volgschema, schrijfsel of een ander ontwerp..

7.  Ik maak een eerste opzet/proef. Deze stuur ik digitaal naar je toe, jij checkt en dubbelcheckt de tekst op juistheid.

8. Ik corrigeer en pas aan waar nodig, dit doen we maximaal drie keer, dit is standaard opgenomen in de offerte. Moeten er meer correctieronde plaats vinden dan kan het zijn dat er kosten bij komen. 

9. Dan komt het moment dat alles klopt en jij akkoord gaat met een definitieve versie.

10. Ik ga dan het bestand of drukwerk in orde maken. Zodra jouw persoonlijke ontwerp klaar is wordt het digitale bestand volgens afspraak naar je gemaild of het drukwerk per post naar je verzonden.

11. Ik dank je hartelijk voor je vertrouwen in mij en zou het tof vinden als je jouw tevredenheid deelt d.m.v. een review of via jouw sociale media.